2009. május 26., kedd

10 nap

Sziasztok!

Zalan! Ciriuña Santo Domingo elott van kb 7 km-rel. Tedd oda a nyilat kb. Ma elertem Beloradot. Reggel 3 oran at szakado esoben nyomtam, es beertem santa Domingo-ba. Gyonyoru kis varoska. Mikor odaertem, akkor szallingoztak elo a szallodabol a Camino light-osok. Nekik mindennap szallodaban van hely foglalva, es a csomagjaikat busz viszi elore, sot megadott pontokon fel lehet szallni a buszra, ki lehet hagyni napokat. Kb 3 kg hatizsakokkal setalnak, es minden bar veluk van full. Santo Domingo utan aranyos kis faluk kovetkeztek, az eso mar nem esett, a nap nem sutott, igy mentem. Egesz nap egy nemet uri emberrel, ugy hogy ganze tag deutsche sprache. Vegul is megertette mit mondok, en nem mindig. Most egyutt mossuk a harom napja nem mosott ruhainkat. Vagy festjuk, de ez csak masfel ora mulva derul ki. Abbol nem lesz baj, hogy zoknit, torolkozot, trikot osszeraktunk? Tok izgi, de utana egy orara berakjuk a trocken maschinebe es ugy terveztuk, hogy akkor minden OK. Mindez 3 euro, mososzerrel egyutt. Szoval van mara szallas, lesz tiszta ruha, tudtam uzenni Nektek, es eddig mindig volt vacsora is. Ennyi itt az elet, es kozben elore toltam magam 31 km-t. Vizholyagom meg mindig nincs, de nagyon vigyazok a labamra. A nemet ur is elleste a technikamat, mert az O labat egy negyed negyzetmeter ragtapasz boritja, es nem akarta elhinni, hogy honnan indultam. Mikor megmutattam Neki a zarandok utlevelemet, es latta a labamat, gratulalt. Nem tul jol nez ki a hatizsakomon a hatul szarado zokni, de mucho priktico.

Mivel telnek a delutanok. Zuhanyzas, mosas, naplo es blogiras, alvas egy, masfel ora, vacsora, es max 1/2 tizkor elsonek elalszom, mert akkor nem hallom a horkolokat. Nekem fuldugo sem kell. Cizur Menorban volt egy gyengebb ejszakam, az olasz tenor miatt, de azota nem. Apropo, ma megettem a Maltaiakrol Cizur Menorban kapott narancsot.

Az elet zarandok modra nagyon frei, freedom......

Most vagyok az erre szant ido 1/4-enel, es en nagyon tudom elvezni, sajnos sok felkeszuletlen embert latok szenvedni, bar el kell ismerni, hogy az egyenetlen, gordulo koves talajon eleg egyetlen rossz lepes, es oda a boka.
A labam most az autom, visz elore. De sokat gondolok haza, es a kokardatbuszken viszem a zsakomon, minek kovetkezteben minden olasz folyekonyan kezd el nekem magyarazni, de mindig letorom Oket.

Adios Todos Amigos!

3 megjegyzés:

  1. Szia Karcsi!
    Küldhetnél ide egy kis esőt!!
    Lassan én is jobban járok, ha gyalogolok, akkor talán nem húzzák meg a parkoló autómat.
    Mindent félretéve kitartást Neked! Örülök, hogy a lábad, lelked, egészséged rendben. Még pár laza nap, és itthon leszel!
    Sokat emlegetünk, vigyázz Magadra,
    Halasiék

    VálaszTörlés
  2. Feltették a blogodat a Camino-s lapra. "Add már Uram az esőt!" MI baj a caminon sétálókkal? Nem mindenki mazohista, vagy igen:)
    Mosás. Nem teljesen mindegy, hogy megfogja vagy, nem? Ugyis elégeted a végén, nem? Szóval csak zwanzigoljál nyugodtan, és hurrá BL döntő. Vagy valami hasonló
    jó éjt
    Zsu

    VálaszTörlés
  3. Szia! Kiváncsi lennék melyik volt fárasztóbb, a gyaloglás vagy a német idegenvezetés Jürgennek?
    Add meg a jövő heti címeket és küldünk tiszta ruhát, rózsaszínt és videozöldet!

    Büszkék vagyunk a lábadra! Fényképezd le! Lécci,lécci!

    VálaszTörlés