2009. május 19., kedd

2-3 nap

Bocsi, de tegnap csak szenvedtem a nettel. Tegnap Zubiriig ertem el, es ott aludtam az onkormanyzati albergben. Ma toltam magam tovabb, most Cizor Menorban vagyok. Ez Pamplona utan van. Pamplonabol kimenekultem, rengeteg ember, teljes reurbanizalasa az ovarosnak....
Harom nap alatt 73 km-t haladtam.

Csodalatos tajon, csodalatos emberekkel talalkozva. Todos primos.

Ma ismerkedtem a bocadillossal. Nagyon finom. Este tegnap is, ma is zarandok menu, nappal meg forrasviz, 3-4 liter. Eltavolitasa izzadassal.

Felevelenitettem egy forumon olvasottat, miszerint a hatizsak sulyat a csipore kell terhelni, a vall, csak a kibillenestol ved.

Kerestem a csipomet, de harom oldalrol mas testreszek vettek korul. Ettol fuggetlenul kuzdok a hatizsak sulyaval, de ma a Maltai szeretet szolgalatnak atadtam par ruhadabot. Kb 2 kg minusz.

Holnap megint 6 km emelkedovel kezdem a napot, es bizom benne, hogz tudok Nektek este irni

Buenos Noches Todos Amigos!

3 megjegyzés:

  1. Szia Apci!
    Már azt hittük, hogy lementél a térképről ebben a nagy vágtában. Bocadillost eszik vagy isszák? Azért kívácsi lennék, hogy mit raktál ki a zsákból, nekem az 2 napra való csomagom lett volna. Holnap majd gondolatban támasztom a zsákod, jó?!
    Puszi
    Kis családod

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Fogd vissza magad! Ha így folytatod 2hét alatt a végére érsz!
    Megadnád a bocadillos receptjét. Mi nekünk csak sült csülökkel és almás-mákos rétessel kell beérnünk.
    Ne izgulj, ilyen tempó mellett hamarosan előbukkan a csípőd is!
    Üdv.

    VálaszTörlés
  3. Hajrá Karcsi!
    Örülök, hogy a technika szelleme is veled van. :)
    Majd gondolok rád holnap, amikor a Jókai bablevesemet ebédelem.

    VálaszTörlés