2009. május 8., péntek

Még 168 óra

Még 168 óra (egy hét) és búcsút kell vennem szeretteimtől, hogy kb. 1032 órára távol legyek Tőlük.
Sok egy óra, vagy kevés?
Tudom, hogy nem leszek az Úton egyedül, és tudom, hogy Ők sem lesznek a távollétem alatt egyedül.
Szeretnék csendben elmenni, és csendben megérkezni. Nem tartok búcsú partyt, és nem gondolom, hogy partynak kell várnia haza. Semmi különleges. Elérkezett az életemben egy kihívás, megmérettetés... , ki, hogyan gondolja. Én ezt teszem, semmi több.
Bízom abban, hogy változni fog az Út által a nyitottságom a világ felé, ebben nem vagyok jó. De ez nem követelmény az Úttal szemben számomra. Olyan nincs is. Meg fogom élni az Útat, és tudom, hogy az Út a tartalom, nem a célba érés. Sokat olvastam, következik a megtapasztalás.

4 megjegyzés:

  1. Hajra Karel!

    Az ido gyonyoru, eddig mindenben teljesen szerencsenk volt! Most Zubiriban vagyunk egy Albergue-ben, epp ket hely volt, amikor holtfaradtan megerkeztunk!
    Roncesvalles meg nagyon szep volt, es a SJPDP albergue is franko (az 55. szam alatt voltunk)

    Buen Camino!

    VálaszTörlés
  2. Kösz Peet, hogy figyelsz rám is.
    Ma kertet ástam, szomszédoltam, mint normál hetekben. Valahol lélekben Veletek voltam. Örülök, hogy az első "pireneusi" mrgpróbáltatáson túl vagytok.
    Az előttem álló héten pár munkát be kell fejeznem, és pár munkát félbehagyva Robi kollegámra kell hagynom.
    Amikor eljutok arra a pillanatra, hogy itt az Út, csakn arra fogok figyelni. Csak arra. Addig viszont még dolgoznom kell. Szeretem a munkámat,

    VálaszTörlés
  3. Haho, Karel!


    Merre jarsz?


    Peter

    VálaszTörlés
  4. Hola!
    Én még mindig itthon. Szombaton, 16.-án indulok itthonról, és terveim szerint vasárnap, 17.-én indulok utánatok SJPdP-ból.
    Mindent összeraktam amire úgy gondolom, hogy szükségem lesz az Úton.
    Még két napot dolgoznom is kell, ma is 8-kor értem haza, de ez nem számít.
    Figyellek Benneteket, nagyon jók vagytok. Bízom benne, hogy nekem is hasonló (+) élményeim lesznek hamarosan.

    Buen Camino!

    VálaszTörlés