2009. május 22., péntek

6. nap

Sziasztok!
Nagy Fiam. Koszonom, hogz segitesz azokban a dolgokban, amiket kertem, es meg biztosan tobbet is kell. Bizom benne, hogy jol sikerul a kirandulasotok.
Puszilgasd meg a Dorcit is helyettem sokszor.
Igazad van Lajos, a lab nagyon fontos. Nem tudom, minek koszonhetem, de az enyem teljesen rendben. Talan segitett az, hogy kb 100 Km-et tettem a bakancsba az elindulas elotti honapban.
Nem tudom, miert, de reggel siman tudok indulni. Egyszer sem volt izomlazam. Talan amikor napkozben megallok pihenni, akkor erzem kicsit neheznek a labam, mikor ujra indulok.
7 km deleott 11-ig nem sok. Utana kezdenek az erzekek becsapodni. Ma volt egy tabla, hogy meg 5 km, es en vagy 10 kanyar elott is azt gondoltam, hogy a kanyar utan ott a cel.
Nem tudom pontosan mennyit jottem ma. Estellabol indultam es most Los Arcosban vagyok. Du. 3 ora sincs, lezuhanyoztam, kimostam a szennyest, es irok Nektek egy jeghideg sorrel a kezemben.
Ma tobb elmenyben is volt reszem. Reggel Hatkor indultam, es elvetettem az iranyt. Az lett egy ido utan furcsa, hogy nem er utol senki, es sehol sem latok egy zarandokot sem. Lemalhaztam, es a terkep szerint egy kolostornak a bal kezem felol kellett volna lennie, de jobbra volt. Irany vissza, igy jartam.
Ma voltam az Irehce borkutnal, ahol a csapbol vorosbor folyik. Ilyen csak a zarandokoknak terem.
Utana kovetkezett ket falvacska, XI-XII szazadi epitmenyekkel, majd egy 12 km-es szakasz, melyen sem telepules, sem arnyek. Vege lathatatlan gabonamezok, szoloultetvenyek, es olajfak. A nap tuz ezerrel, sehol egy felho. Zsiregetes, szauna, minden egyben. Ezutan megerkezes Los Arcosba, egz Osztrakok altal fenntartott szallasra.
Eddig csak egyszer nem volt melegviz, es most vagyok masodszor felso agyas.
Most kovetkezik majd a kezzel torteno naplo iras, pihi, es este hetkor a helyi etteremben a zarandok menu elfogyasztasa. Majd pihi, mert holnap az elozo napi teljesimenyeknel egy laza 6-7 Km-rel tobb lesz.
Udv mindenkienk, jo olvasni az uzeneteiteket, este meg visszanezek.

9 megjegyzés:

  1. Azért én a helyedbe legalább két napot rászántam volna az Irehce borkútra. Remélem üres kulaccsal érkeztél oda.
    Jó olvasni az élménybeszámolóidat. Vigyázz magadra!
    Van éjjel horkolás? Ki tudod aludni magad?

    VálaszTörlés
  2. A borkut ugy mukodik, hogy mindennap feltoltik egy adott mennyiseggel, oszt annyi.
    Az ejszakak kulon elmenyt jelentenek. Tudok irni a negyedik tenorrol, diagnosztizaltam rosszul zarodo rekesz izmokat, csak nem tudtam kinel, minden esetre nagy elony, hogy az illatokat nem erzem teljesen

    VálaszTörlés
  3. Fontos a hit. El kell tudnod fogadni, ha itt vagy, hogy meg tudod tenni a napi adagot. Ma itt feladta egy magyar lany, nem tudom megitelni, es nem is feladatom. En arra figyelek, hogy en pihenjek, ha barmilyen kisi kavics bekerul a bakancsba azonnal egallok, es kiveszem, illetve sikertechnikam a gyakori zokni csere.
    Amiert itt vagyok, azt kapom a Caminotol eddig.
    Nagy oromomre szolgal, hogy naponta irhatok Nektk, bar nem tudom, terkepen ez mennyire kovetheto.

    Jo ejszakat, bizom benne, hogz holnap is tudok Nektek irni

    VálaszTörlés
  4. A 6. napra 20,4 km ír a kisokos.Mivel eltévedtél valószinüleg többet mentél.
    A 7. napra,ha Vianaig tervezed az utat 18,5 km.
    További jó utat és kitartást!

    VálaszTörlés
  5. Feltettem a Baráti Blogra, a térképet és ráírtam mikor hol jártál, így térképen is követhetünk :)
    Igyekszem majd naprakészen tartani.
    http://falubarat.hu/wordpress/?page_id=185

    VálaszTörlés
  6. bocs, hogy földhöz ragadt, vagyok, és tudom, hogy ez a dolog nem erről szól, szép túra meg zarándoklat és nem is igazán fontos amit mondok, de állítsad át a Los Angelesi időt Londonira, mert most nem 14 hanem 23 óra van. bocs megint :)

    VálaszTörlés
  7. Tudod Zalán az úgy van, hogy Los Angelesben süteti a hasát, közben meg itt szédít minket. De most megbukott.
    MONNYON LE!!
    Miért nem kontinentális időre?
    Mit jelent a gyakori zoknicsere? Heti egy?

    VálaszTörlés
  8. Monte Carlo F1 rajt sorr.: Button, Räikkönen, Barrichello

    VálaszTörlés
  9. Szia Karcsi !
    Lélekben veled menetelünk, ott vagyunk Veled
    Te vagy a szemünk. Fénye.
    Minden nap kérdezi a család, hogy mi van veled. Jó, hogy írsz.
    Már most látszik, hogy simán veszed a távot,nyugodt zarándok messze elér.
    Isten áldjon, figyelünk Rád továbbra is !
    Juhász úr, ncsabi gépén, békés szombat délutánon

    VálaszTörlés