2009. május 25., hétfő

8-9 nap

!Sziasztok Magyarorszagon, es a Caminon!

Tegnapi napon Logroñobol vagy harom oran keresztul jottem kifele, ami nagyon monoton volt. Aztan elkezdett esni az eso. Beoltoztem, elallt. Ezzel kuzdottem egesz delelott, es total szetestem. Elaztam, beoltoztem izzadtam, igy delben ugy dontottem, hogy ez igy nem jo, megallok. Ventosa nevutelepulesen bealltam a sorba az albergue elott 25-kent, es be is fertem, mert 42 helyvolt. Nagyon szinvonalas szallas volt, de internet nem volt. Elmentem a helyi barba, mert TV sem volt. Megneztem a F1-et, nem hianyzott a Palik, pedig nem ertettem a szpikerbol semmit.
Delutan ujabb felhoszakadas, este vacsora (az etteremben sem volt net), majd pihi. 20Km-t haladtam azert kinlodva, nem kellett altato.

Ma reggel 6-kor nekilodultam, de hamar lepattantam. Felora utan elkezdett esni, de most nemcsak imitalta mint tegnap, most esett rendesen. Najeraig aztam, csusztam, masztam, majd elallt. Ennek az esos tajnak a sajatja, hogy nem tud az ember lemalhazni barhol, igy csak megy es megy. szerencsere elallt, igy Azofraig hasitottam jokedvuen. Reggelire a mar emlitett sonkas....
Majd a terkep szerint is egy gyilkos szakasz kovetkezett. Ugy 10 km-en semmi csak le-fel. Ekkor mar 15 Km a labamban volt, tudtam, hogy nehez lesz, de hajra. Ujabb eso, es amire nem szamitottam, ragadt ez a termekeny voros talaj, mint a keltteszta.
Aztan felkapaszkodtam Cirueña kaptatojan, elmentem a golfpalya mellett, es a konyvemtol elteroen Albergue tablat talaltam. Megneztem es ott maradtam. A szallason most sincs net, de a hely barbol irok most Nektek.

a faradsagon kivul semmi problemam, orommel olvasom bejegyzeseiteket, Caminos olelessel koszontelek benneteket megegyszer

5 megjegyzés:

  1. Luxus hely, meg golfpalya is van.
    Azofraban meg swimming pool.
    Nekunk meg epp most ut ossze a señora valami pazar menut egy kilencesert (szopa, tortilla - rantotta hasabburival -, meg valami postre).
    Holnap beerunk Leonba es eszek valami muanyagot, kiszakadva ebbol a csirke-marha-hal temabol.

    Jo utat!
    Buen Camino!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg rendeltünk neked az égiektől egy kis lehülést, de csak esővel együtt járt. Maradjon inkább a meleg? Na jó, talán holnap délutántól... Itthon minden oké, átirányíthatnád azokat a felhőket.
    Szombat este Karel napot tartot-tunk/tak a tűznél, ezért a sok bejegyzés.
    Azért nem baj ám, ha nem soványmalac vágtában járod végig az utat, pihenj is, oké?!
    Szeretünk, puszi
    kis családod

    VálaszTörlés
  3. Karcsi, próbálom a falubarat.hu-n a térképet naprakészen tartani, de ezzel az Albergue-val feladtad a leckét. Lementél a térképről? A guglimeps szerint van ilyen hely de Ciruena-tól 527 km-re. Szerintem, ha ilyen gyorsan mész, azt észrevetted volna.

    VálaszTörlés
  4. Üdv,
    Hajrá Karcsi! Biztos nehéz a gyaloglás, de azért irigyellek. Szívesen elmennék itthonról én is hosszabb időre, úgy, hogy mindenki hagyjon békén..:).
    További jó utat!
    Attila

    VálaszTörlés
  5. Persze, csak neked jut az esőből, mert mindent elhasználsz! Hogy telnek a du-i szabadidők?
    Ücsörögsz a bárban és szürcsölöd a borocskát!

    VálaszTörlés