2009. május 21., csütörtök

5. nap

Sziasztok!

Minden nagyon szabad, csak menni kell, eszrevenni a viragokat, a szep tajat. Az emelkedo ugy is adja magat, lefele se jo igazandibol. Ma Estellaig jutottam, van szallasom, szarad az altalam kimosott ruha. Ezek fontos dolgok most az eletemben. Vizesen nem lehet egyszeruen szallitani ezeket.

Ma csak egy tegnap vett bagettet ettem, valamifele vakumcsomagolt, talan kecskesajttal. Nem tudtam megallapitani, mert mar olvadozott a melegben. Viz volt hozza, es egy pihenonel egy deci vino tinto.

Vacsora?

Majd ami a menuben lesz.

Egeszseggel minden rendben, vigyazok a labamra, latom ahogy egyeseke kinez.

Este meg jelentkezem, ha ide ferek, es beszamolok a vacsirol.

Buen Camino!

5 megjegyzés:

  1. A vacsora, (menu) valasztas nelkul salata, makaroni, hal, krumpli, fagylalt.
    Ez a zarandok sorsa.

    Jo ejszakat mindenkinek, varok tippeket, hogy holnap meddig jutok.

    VálaszTörlés
  2. Szia Karcsi!
    A legfontosabb ,hogy vigyázz a lábadra!Hogy mit eszel kit érdekel.A súlyod viszont ne csökkenjen,mert igen lassú leszel a sí lejtőkön.A Pireneusokon én síléccel szoktam átkelni nem cipőben.Azért szurkolunk Neked egy rossz síző mindent kibir. Várunk haza épségben.

    VálaszTörlés
  3. Szia apa!
    Nagyon hiányzol, bár anya megelégedetten nyugtázza, hogy ellátom helyetted a dolgaidat.Nagyon jól vagyunk, kezdem érteni amit egyszer mondtál, hogy mennyivel nyugodtabb lelkiismerettel tér nyugovóra az ember, ha tett is valamit a családjáért, környezetéért.
    Holnap én is megyek túrázni, osztálykirándulással megyünk Eszetergomba és megnézzük a Dunakanyart is.Én a magam részéről a holnapi napodra 23km-t tippelek.Remélem tudod teljesíteni.Azért néha pihenj meg, nézz az égre, gondolj ránk is.

    Ezt most én írtam(Máté), de szerintem anya is ugyanezt írná.
    Szeretünk mindanyian!
    Jó éjszakát!
    Máté

    VálaszTörlés
  4. Mi is szeretünk! Némethék
    "Minden nagyon szabad, csak menni kell, észrevenni a virágokat, a szép tájat."
    Segíts! Most kezdesz át szellemülni, megtérni vagy csak az olvadozó sajt hatása gyötör.

    VálaszTörlés
  5. "Péntek reggel előkerült az a hétéves kisfiú, aki csütörtök délután tűnt el a Szolnok megyei Jászszentandráson. A gyereket a körzeti megbízott és egy vadász találta meg Tarnaörs környékén. A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Rendőr-főkapitányságon elmondták: 8-10 kilométerre volt attól a helytől, ahonnan eltűnt.

    A gyerek egészséges, csupán néhány horzsolás van a testén." 7éves. Ez ám a komoly teljesítmény!

    VálaszTörlés