2009. május 23., szombat

7. nap

¡Buenos Tardes!

7 nap eltelt, misztikus szam. Egy het. 164 km-t tettem meg eddig, es felvettem a zarandolkas ritmusat, dallamat.

Ma elkoszontem Navarra tartomanytol, igazan csodalatos videk. Most Rioja hires borvideken vezet az ut par napig, majd Burgos tartomany kovetkezik.

Logroñoban vagyok. Ez megint egy nagy varos. Nekem a kisebb telepulesek hangulata jobban tetszik, de ezt nem lehet kikerulni.

Zalan koszonom a segitseget, engem is meglep, hogy hanyan kovetitek nyomon az Utamat. A terkep segit ebben. En is mindennap tanulmanyozom a masnapi utat, de napkozben nem kell terkep. Nagyon jol jelzett minden.
Sokat fenykepezgetek, de nem tudom, hogy azt hogyan fogjuk tudni kozze tenni, bizom benne, tudsz majd ebben is segiteni.

Ncsabi! A zoknit naponta 3-4 szer cserelem. Ket parat hasznalok egy nap, es ket oranket cserelgetem, kozben a levettet szaritom a hatizsakon. De ott szarad a delutan meg nem szaradt ruha is, ott log a szemetes tasak. Neha ugy nez ki egy-egy zarandok, mint egy szarito.

Csodalatos XI-XII szazadi kis varoskakon vezet az ut. Megmuvelt foldek, de a foldeken dolgozok sehol. Elvetve latni spanyolokat. Egyedul este a barok, es terek telnek meg veluk. Nappal, mintha kihallt falvakon mennenk keresztul. Erdekesen mas ritmusban elnek.
Azt is megfigyeltem mar, hogy az olasz es a spanyol megertik egymast. Onnan tudom megkulonboztetni Oket, hogy a spanyolok nem mutogatnak. De Ok is egyszerre mindannyian beszelnek, es hangosabbak is mint az olaszok.

A bejegyzes idejet nem tudom megvaltoztatni. Ez a rendszer a Google-e, gondolom egy kozponti ido szerint jegyez mindent.

¡Buenos Todos Amigos!

10 megjegyzés:

  1. Szia Karcsi!

    Itt ülünk a Csabiéknál, és sokat beszélgettünk az utadról.
    Örülök, hogy jól érzed magad és minden rendben.
    Remélem, hogy ez végig igy marad.
    Kitartást, és további jó zarándoklatot kivánok.

    Üdv.

    Battyányi Csaba

    VálaszTörlés
  2. Szia Karcsi!

    Kicsit irigyellek,én is zarándokolnék,csak hát nem lehet.Még egy jó ideig.Így aztán Neked szurkolok,hogy jól sikerüljön az utad./bár ez szerintem biztos./

    További szép vándorlást!
    Üdv.: Moni

    VálaszTörlés
  3. Szia Karcsi!

    Karcsi te már nem csak ismered az utat, hanem jársz is rajta. Talán végigkísér az a tudat, hogy utad végén egy új ember néz vissza rád a tükörből. Kíváncsi vagyok tapasztalataidra saját magaddal kapcsolatban.

    Sok szerencsét:

    Legény Tünde

    VálaszTörlés
  4. Kedves Károly!

    Mindenki az én nevem alatt írogat Neked, alig tudtam visszaszerezni tőlük a laptopomat.
    Minden nap olvasom élménybeszámolódat és most már én is úgy éreztem, hogy írnom kell. Ne foglalkozz az én drága uram, elmés és néha enyhén szarkasztikus megjegyzéseivel, csak irigykedik:)))
    Kitartást a további utadon és várunk haza!!!

    Puszi: Judit

    VálaszTörlés
  5. Szia Karcsi!

    Én is belegondoltam abba,hogy milyen lenne elindulni ezen a zarándokúton. Arra jutottam,hogy jó lenne,de nem bírnám. További jó utat.

    Üdvözöl:
    Marci

    VálaszTörlés
  6. El tudom kepzelni, ahogy a tuz mellett toltitek a szombat estet. Nekem a szombatrol most az ugrik be, hogy holnap nem lesznek boltok. Tegnaprol van egy fel bagettem es egy olajoshalam+sok forrasviz. Ezzel leolok kb. 20 Km-t, es akkor mar jo vagyok. A gond, hogy holnap megint egyfolytaban emelkedik, kb. 4oo m a szintkulonbseg. Fel emelhetem a lelkem a Teremtohoz. Ugyis vasarnap lesz. Jo ejszakat, en mar nyugovora terek, de holnap ujra keresek gepet.

    VálaszTörlés
  7. Hola!
    Roncevaux-ban vagyok. Nehez volt az ut, akar a zsakom.De csdalatoses nagyon elveztem. Jol vagzok. Te merre jarsz mar es hogy vagy?

    VálaszTörlés
  8. SZIASZTOK!
    Jol vagyokok1 mA MEGTETTAM 29 KM-t

    VálaszTörlés
  9. Helló Karcsi!
    Örülök,hogy jól vagy! Igyál sok vörösbort!
    Lajos

    VálaszTörlés
  10. Hola!
    Plamplonaban vagyok! Szepen alakul minden.
    Buen Camino!

    VálaszTörlés