2009. május 30., szombat

12-13-14. nap

Sziasztok!
Nem a Barca gyozelem unnepleseben vesztem el, ahhoz katalan reszen kellene lenni. Errol annyit, hogy az ujsagok azert 5-6 oldalon foglalkoztak vele masnap, es miutan hazaert a csapat, azert volt unneples rendesen. Azt is mutatta a helyi TV, hogyan "unnepeltek" a MU szurkolok.
Csutortokon nekifutottam Burgosnak. Agesbol indulva nagyon hideg volt, fazott a kezem a botokon. A szallasnal elkoszontem nemet tarsamtol, neki fajt a laba, igy O buszra szallt.
Atapuercaban orultem, hogy egy hegynek fordult az ut, ki is izzadtam, mire felertem. A teton aztan megint suvitett a szel. Gyorsan le is keveredtem onnan, es mentem, mentem. Elertem Villafriat, Burgos elovarosa, de nem szalltam buszra, mert harom madridi spanyollal kerultem egy gocba, es elokerult a honnan kerdes, es itt azonositottak elosszor Puskassal. Azota is ha meglat, mar kiabalja Puskas.
A burgosi katedralis hatalmas, es gyonyoru. Mit latok a foteren, a nemetem ebedel. Kerdezte meddig megyek, montam, hogy Finisterraig. Ismet elkoszontunk. Ugy terveztem akkor, hogy Villalbillaban alszom, de hiaba mentem ez a falu a jelek mellett nem kovetkezett. Du 4-kor ertem Tarjadosba. 12 hely volt az Albergben, es en voltam az utolso, aki agyat kapott. Az utanam jovok, mar a foldon aludtak. Elindultam vacsrazni, kit latok az etteremben, mint a nemetemet. Internet ebben a faluban nem volt.
Pentek reggel 1/2 7 kor egyutt vagtunk neki az eddig csak irodalombol ismert Mesetanak. Hat nem leszunk jo baratok. Felmaszunk, semmi csak napsutes, lemegyunk, kis falu, felmaszunk.... Igy megy egesz nap. Orom volt Hontanasba beerni. Tenyleg egy Oazis. De az internet nem mukodott. Minden mas rendben valo. Telefonaltam haza a paromnak, nehogy azt higgye, megettek a medvek, bar azzal meg itt nem talalkoztam.
Ma nekifutottunk 1/2 6-kor a Mesetanak, de ma csak egy rovid ideig voltunk fent Castrojerz utan, viszont a fel es levezeto az meses volt. Kell a szauna. A Meseta utan gyilkos rogos kemeny agyag ut majnem Itero de Vega-ig. Ma itt megalltunk. Az Albergueban kozoltek, hogy az internet nem mukodik, es telefon sincs. Elindultam, es egy bar tulajdonosa megengedte, hogy a sajat gepen irjak. Itt vagyok most. Kellemes hetveget mindenkinek, sziasztok.

8 megjegyzés:

  1. Szia Karcsi! Nagyon büszke vagyok Rád! Megmutatkozik a síző virtus.Bisztosra veszem,hogy teljesíteni fogod az egész távot.
    Lajos

    VálaszTörlés
  2. Itt ül a Dorci az ölemben, és nézi a képed. Ma veled álmodhatott, mert reggel téged hívott...:-)
    Kb. 330 km-t mentél, nagy teljesítmény. Én is váltogatom napközben a zoknim, de mégsem haladok. Mi lehet az oka?
    Szeretünk, puszilunk.
    Zsu

    VálaszTörlés
  3. Szia Karcsi, talpalj csak keményen!!!!

    VálaszTörlés
  4. Hola!
    Santo Domingoban vagyok.Ma kellemesebb ido volt az uton meg egy kis szellom is fujt, meg az ut is csak huszonkilometer volt. Velem minden rendbe, meg a labam is rendben van.
    Most neztem meg a varost, ebedeltem, vacsoraztam,
    kozen mar a mosott ruhaim is megszaradtak.
    Gyujtom az erom a kovetkezo napra. A varosokba valo bemenetelnel en is megszenvedek, valahogy nem egyertelmu a jelzes es olyan hosszadalmasan
    er be a ember. Remelem a rossz idotol mar megztabadultal! Buen Camino

    VálaszTörlés
  5. Szia Karcsi!

    Örömmel olvassuk merre jársz.
    Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés