2009. június 1., hétfő

16/a+nap

Visszaneztem vacsora utan, de nem jott megjegyzes, sem e-mail otthonrol, igy meg egy gondolat, amig leketyeg az eurom.

Talalkoztam magyarokkal. Az elejen emlitettem a dunaszerdahelyi part, akiket sajnos elvesztettem, nem valaszolnak az e-mailokra sem. Los Arcosban talalkoztam azzal a fiatal parral. akikkel Pamplonaban is, a leanyzonak fajt a laba, tervezte, hogy Logroñoban vesz uj cipot. Nem tudom, mi van Veluk. Tarjadosban talalkoztam ket holggyel (Szekesfehervar+Aszod). Oda mar busszal jottek Burgosbol, ha jol ertettem, es valamolyen kevert megoldast terveztek a tovabbiakra (busz+gyalog). Nemet baratom szerint Hontanasban meg ott voltak, de utana nem lattam Oket.

Peet es Vanessza elottem, Benko Erzsike mogottem.

Ennyit tudok az uton levo magyarokrol.

3 megjegyzés:

  1. Szia Karcsi !
    Nagyon jó olvasni, hogy megfontoltan,jól haladsz !
    Hajrá Karcsi !
    A mi kis zarándoklatunk is véget ért, sikeres volt, mindenki teljesítette a csíksomlyói utat.
    Nagyon felemelő élmény volt, a megpróbáltatásokkal együtt.
    Távolságra nem nagy a gyalogos rész (az autós annál inkább), ám mi is messzebbre jutottunk, mint ameddíg elmentünk. Úgyis ez a lényeg.
    Gondoltunk rád is, mint zarándok testvérre.
    Volt részünk szakadó esőben és napsütésben is.
    Meg sok-sok jó ember társaságában.
    Neked még sok nap adatik az úton, hát "jó szerencsét" ! Pedig nem vagyok bányász. Vagy nem is tudom...
    Üdvözlettel, figyelünk : Péter

    VálaszTörlés
  2. Szia! meggyüttünk, he. nagyélmény volt, de biztos közelébe sem ér a tiedhez. Sokan érdeklődnek, mi van veled, hol tarthatsz? túl vagy a születésen? megvilágosodtál? Keresztre feszítettek? Mikor jön a feltámadás? Túl vagy-e a felén? Fogytál-e?
    Van még kérdés, de hagyunk legközelebbre is?

    VálaszTörlés
  3. Szia Karcsi!
    Olvastam a leveleidet ,gratulálok a kitartásodhoz.Megszokott már a hátizskod? Ithon mindn OK,már eszem a nyugdíjasok sovi kenyerét. Gyüjtsed azélményeket a hátizsákodba majd hahazaérsz kiborítjuk az udvaron és egyenként elmeséled. kitartás és vigyázz magadra hazavárunk. ÜDV : Csaba,Erzsi,Réka,Czigányggyerek.

    VálaszTörlés