2009. június 5., péntek

20. nap

Megint itt vagyok. Most nem vontam ossze a napokat, csak a valtozatossag kedveert.
Tegnap este komoly szamitasokat vegeztem magamban, hogy ha az elottem allo 13 szakaszt Santiaoig, ugy teszem meg, hogy minden ket etapot harom nap alatt, akkor az 18 nap, es marad 2 nap Finisterrere, es egy Santiagora. Igy busszal mennek ki az oceanhoz, ott aludnek egy ejszakat, hogy lathassam a naplementet, es vissza Santiagoba.
Ezzel a tudattal, es hallatlan lassan kezdtem kifele zarandokolni Leonbol. Itt tegnap sok ember valtott zarandok utlevelet (itt kezdik a Caminot, latszik, hogy van a varosnak reptere), na ezek az emberek ugy huztak el mellettem, hogy lett volna rajtam kalap, biztosan leviszi a huzat. Komotosan ballagtam. Egy nemet holgy, akivel meg Sant Jean Pied de Portbol egyszerre indultunk, es azota is kerulgetjuk egymast, meg is kerdezte, hogy alles ist ordnung? Megnyugtattam, es tovabb kullogtam. Igy 10 orakor ertem oda, ahova ugy gondoltam, hogy ma aludnom kellene. Ennyire lusta zarandok nem lehetek, hogy tiz orakor mar sorba allok, igy tovabb jottem, es ugy dontottem, hogy a B verziot celzom meg, amikor is gyalog megyek ki Finisterraba, igy legalabb ott is igenybe vehetem az alberguet. Hat ennyit a mai naprol, toltam meg a dontes utan 7 -8 km-t, es Villadangos del Paramoban elszallasoltam magam, ez a konyvem szerint egy etap volt kereken.

Mi hianyzik a csaladon (mert az nagyon) kivul?
Egy konnyeb hatizsak. Nem gondolkoztam ezen. Annyira agyilag rahangoltam magam, hogy semmi problemam nicsen pl. a szallasokkal. Pedig ha belegondolok 21. este hajtom le naprol napra mashol a fejemet aludni.
Viz es keksz van nalam mindig, a tobbi meg ahogy jon, ugy kell elfogadni. Annyit, akkor amikor mod van ra.

Az Utra szant idom fele ma eltelik, holnaptol kifele megyek az El Caminomrol. De meg ennyi idot az Uton toltok.

Adios holnapig! (ha megadatik)

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Mi holnap erkezunk Santiagoba.
    Nagyon sikeres tovabbi utat kivanok Neked!

    Buen Camino!

    VálaszTörlés
  2. V.Zsuzsa! Mit kell irnom, hogy Te nyerjel?
    Egyebkent vizholyagom meg mindig nincsen, pedig mar kozel jarok az 500 Km-hez. A bokamat, illetve az ujjak alatt a talpon levo reszt, nem tudom hogyan nevezik szakszeruen, azt tudom neha fajlalni. Ha ezek jeleznek, megallok, felora pihi, megmaszirozom, zoknit cserelek, lassito. Ez eddig bejott.
    Ha bukod a borokat a felet allom, he nem....

    VálaszTörlés
  3. Szia Karcsi!
    Most itthon vagyok Győrbe, kinéztem a vásárra is, nosztalgiáztam.
    Gratulálok az 500 km-hez!!! Ilyen embernek ismertelek meg: amit eltervezel mindenképpen véghez viszed!
    Ha ilyen jól belejöttél a gyaloglásba akár Bakra is elgyalogolhatsz, hogy megnézd a szép készülő házunkat. Zsu azt mondta ketten jöttök, mert már majdnem 1 éve jártatok Zalában utoljára! VILLANYT majd kapcsolj!! :)
    Vigyázz magadra, várjuk a további élménybeszámolókat!
    Puszi: Réka

    VálaszTörlés
  4. !Hola¡

    Ma mar tudom, hogy par nap es gyalog is Bakon vagyok. Reka ezt szeretned? En benne vagyok. Van zseblampam is, bar ha felkel a nap egeszen jol tajekozodom.

    Azert nosztalgiazni Gyorbe jarsz. Szep, Ezt a Czigany is tudja?

    VálaszTörlés