2009. június 22., hétfő

35-36-37. nap

Sziasztok!

Koszonom a sok jokivansagot!

Tovabb zarandokolok. Santiago utani par falu gazdagsagot sugarzott, aztan a varostol valo tavolsaggal egyenes aranyban mo a tehenek, es foreditottan aranyosan valtozik az emberek szama.

Elso nap Negreiraig mentem, 20 fos Albergue van ott, es engem reggel nyolcig megeloztek tobb mint tizen. Nem ert meglepeteskent, hogy nem jutott hely. Egy Hostalban szalltam meg, amihez hasonlo nalunk nem nagyon mukodik. Gyakorlatilag szalloda, de a folyoson van a furdo, WC. Jol kialudram magam. Tegnap talaltam Alberguet, es ma is bizom benne, hogy lesz hely mikor odaerek. Olveiora-ig tervezem ma. Holnap erem el az Oceant Cee-nel, es ugy tervezem, hogy ott is alszom, es csak szerdan setalok Fisterraig. Most Ponte de Olveioraban vagyok, egy info ponton talaltam netet. Na ballagok is tovabb, hogy legyen helyem.

3 megjegyzés:

  1. Hola!
    Kitartas! Fisterra mindenkep uj elmenyt nyujt!
    66km-em van meg. A kedvem es a labam tovabbra
    is kitartott melletem.

    VálaszTörlés
  2. Szia kedves elveszett családtagom!
    Tegnap Szentiván-éjjele volt. Tűzugrással múlattuk az időt, így egy egész évre biztosítva vagyunk a "rontás" ellen. Erősen hiányoltunk, de a te lelked már olyan tiszta lehet, mint a hó. Számoljuk a napokat vissza, nagyon várunk...
    Zsu

    VálaszTörlés
  3. Már csak pár lépés a világ végéig.Nézzél körűl helyettem is!!!
    Üdv.,és Boldog Szülinapot!!!(utólag is)

    VálaszTörlés