2009. június 8., hétfő

23. nap

Sziasztok!

Ma ismet napkozben irok, kihasznalva, hogy a pihenohelyen van net. Reggel Zatrok Agitol tanultak jutottak eszembe, nevezetesen, hogy az eso tisztitja a testet es a lelket. Ezzel helyere is tettem az a ket orat, amivel a nap kezdodott. Mire Rabanalba ertem, abbahgyta, sot kisutott a nap is. Most fenn vagyok mar Fancebadonban, 2 km-re a La Cruz de Ferrotol, ami a Camino legmagasabb pontja. 1505 m. Itt kell letenni az otthonrol hozott kovet. Elo is keszitettem, csak az eso ujra esni kezdett es bemenekultem ide az Alberguebe. Meg az is lehet, hogy ma itt maradok. Szomjas baratotok most hegyi forrasok vizet issza, amit aztan ki is izzad, plane ha felfele maszik. A labam rendben, vigyazok ra. Az ido? Meg kb. 350 km van elottem az Oceanig. Azert meg van mit csoszogni. Ha jol szamolom meg 17 napom van ra. Napi huszas. Mar napok ota ezzel a tempoval haladok. Ma meg xsak 17 korul van, azert kellen eljutnom Manjarinba. Ha itt maradok, reggel sotetben leszek a keresztnel, az sem jo. Tovabb megyek, ha lesz net meg irok este.
Pa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése