2009. június 5., péntek

19. nap vege

Sziasztok!

Ember tervez, Isten vegez!

Miutan tegnap nagy lazan, mar csak 7 km van Leonig, nekialltam becsoszogni. Egy emelkedon baktattam felfele, es elkepzeltem, hogy amikor felerek, elem tarul Leon latvanya. Ehelyett amikor felertem, ujabb emelkedo, es csak az otodik utan kezdodott egy orult lejto egy vizmosas szerusegben. Aki gyakorlott turazo, tudja, hogy lefele rosszabb, mint felfele, es a kinok kozott tenyleg feltarult Leon latvanya. Aztan csoszogas a lakotelepen, bevasarlo zonan keresztul az Ovaros fele, es du 3-ra el is ertem az Alberguet, amelyet a benedek-rendi noverek uzemeltetnek a monostorukban. Rend fegyelem, internet nincs. De kezsegesen megmutattak a varos terkepen, hogy hol talalok. Nem vallaltam fel. Setaltam egyet a katedralis korul az Ovarosban, megvacsraztam, es siettem vissza, hogy meg tudjam nezni az este 7-kor kezdodo vesperast, amit a lelkemre kotottek. Nagyon szep volt, ahogyan az apacak enekeltek, es bemutattak az esti Istentiszteletuket. Aztan vizszintesbe helyeztem magam, es bedugtam a fuleimet, mert a 140 agyat ezek a kedves noverek harom teremben helyeztek el.
Hat igy fejezodott be a 19. nap

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése