2009. június 8., hétfő

23 nap delutanja

Sziasztok!

Ugy dontottem, tovabbmegyek. Felertem a kereszthez, de addigra mar visszaoltoztem eso cuccba, annyira kellemetlen szel fujt. Letettem a kovemet, most mar ott a helye.
Elkezdett szakadni az eso. Vartam egy darabig, es mikor alabb hagyott, elindultam. Volt egy Albergue kozelben, de nagyon nomad volt ebben a hidegben, be sem mentem. Az utolso 6-7 km aztan szenvedesse valtozott egy kicsit. A szel melle hideg eso is jott, ez mar nem az a reggeli tisztito volt. A lelkemet meg a szel mar addigra kifujta. Az ut lefele vitt, meredeken, csuszott, rafagytam a botokra, de levergodtem Aceboig. Kaptam szallast, es a szomszed szallason talaltam netet is. Ennyit mara, holnap maximum Ponferradaig csoszogok. Legyetek jok.

3 megjegyzés:

  1. Karcsi! Tudom, sejtem, hogy kemény, de most már ne fordulj vissza.:))
    Azért most, hogy leraktad azt a mázsás követ, csak könnyebb lett a hátizsákod. Vigyázz, el ne fújon a szél!
    Na ez már igazi zarándoklat, még fúj egy kis szél, szakad egy kis hideg eső és a lelked teljesen megtisztul. Mire haza érsz, már csak Nagytiszteletű Karel Atyának szólítunk.
    Ámen

    VálaszTörlés
  2. Jó ereszkedést, ha jól látom most lejebb kerülsz 600 méterrel. De most, hogy az otthonról hozott tehertől megszabadultál, szárnyalhatsz.

    VálaszTörlés
  3. szia Karcsi!Nagytiszteletü Karel Atya!
    Látod jót tett a tanmedence ásás,most ezért bírod a terhelést.Írigyellek ,hogy magad döntöd el , hogy mit csinálsz.Én itt parancsba kapom a napi teendőket.Ehhez képest egy kis emelkedő vagy lejtő semmiség.Meg azért is irigyellek,hogy szép tájakon szenvedsz és sok élményhez jutsz.További sízős és Bercsényis (Bartókos ezt Zsu írta) kitartást kívánok. Ölelünk Lajos és Zsu

    VálaszTörlés