2009. június 25., csütörtök

40. nap

Csakhogy kerek legyen a tortenet. Tegnap, mikor a vilagitotoronytol visszafordultam, tudtam, hogy a Caminonak vege. Vissza kell ternem a mindennapokhoz. Hat elindultam. Ma reggel buszra szalltam. Nagyon fura erzes volt, hogy csak ugy szelte az emelkedoket, es 3 ora alatt visszavitt oda, ahonnan ot napja elkullogtam. Igaz a busz se buszkelkedhet, mert 90 km 3 ora alatt?
Befogadtak abban az albergueben, ahonnan elindultam Finisterrebe es, hogy el ne felejtsem milyen is Peregrinonak lenni, felso agyat kaptam. Itt talalkoztam egy paksi holggyel, aki akkor indult busszal Barcelonaba.

Holnap de kibuszozok a repterre, es megyek haza, meg akkor is, ha csak szombat delben leszek Becsben. A haladashoz ido kell.

Sziasztok, udv megegyszer Santiago de Compostellabol.

Ui: Lajos! Nem tudom pontosan a fogadas targyat, de sajat labamon tettem meg az utat, vizholyag es mindennemu kidorzsoles nelkul.

2 megjegyzés:

  1. Szia Karcsi!

    Gratulálunk a vizholyagmentes sok száz kilométerhez és a kitartásodhoz!!
    Várunk haza és várjuk a fényképes élménybeszámolót is!

    Puszi
    Réka és Péter

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Örülök, hogy megérkeztél !!!

    v.

    VálaszTörlés