2009. június 4., csütörtök

19. nap elso resz

Igaza van a Robinak, ma zarandokolok. Most beultem egy barba reggelizni (11 ora, ideje) meglattam a gepet, es gondoltam ma napkozben is irok, hatha...
Na ne. Eleg nagyvaros kuszoben allok, Leon 7 km-re van.
Magyarral legutobb Tardajosban talalkoztam, azota csak Caminoul beszelek, ami a nemet, angol, spanyol kevereke. I would like pekenyo ....
Zarandokok vannak, csak rohannak. A nemetek menetelnek, a franciak egyre kevesebben, az olaszok szinte elfogytak, illetve bicikliznek. Ket napja nem lattam Camino Light-os buszt sem. Ma nem sut a nap, kellemes felhos ido van, enyhe szellokkel. Nekunk valo. Jelentkeztek e-mailban Csallokozi zarandok tarsaim is, ket, harom nappal lehetnek mogottem. Lassan fekezek, igy utolernek. Elobb fenykepeztem egy Santiago 307 Km feliratot.
Lassan lejar az idom, meg este jelentkezem.

Matematika Camino. Egy ember egy ejjel cirka 4-5 szor forgolodik. 2-3 szor kohog, neha horkant, horkol. Este tiz es reggel 5 kozott 7 ora 420 perc. Egy szobaban tegnap 40-en voltunk. Hany perc telt el teljes csendben. Es vannak orszagok, melyek meg nem ratifikaltak a Kiotoi egyezmenyt, amely korlatozza a karos anyag kibocsajtas mennyiseget. Sajnos ezekbol az orszagokbol is vannak zarandokok.

1 megjegyzés:

  1. Éhezzük a szavaidat! Azt látom a zarándoklatot (gyaloglást) jól bírod. Mi a legnehezebb a család hiánya után?

    VálaszTörlés